terima kasih sahabat :)

Assalamualaikum w.b.t dan semoga kalian sentiasa berada dibawah RahamtNya dan Kasih SayangNya :)

TERIMA KASIH. Itu adalah ungkapan ikhlas dari sanubariku khas utk sahabatku yang kukenali sepanjang perkenalan kita bersama sejak kita berkenalan di Sekolah Teknik Perdangangan,JB lagi...
Walauapapun dugaan dan kegembiran, kita tetap setia berkongsi sama. Syukur Alhamdulillah kpd Allah s.w.t kerana Dia kita dpt bertemu :)


kepada sahabatku, Zaty,Fyka, Nisa thanz kerana sudi datang ke rumah ikin. seriously,ikin ingat awak semua tak akan datang ke rumah ikin tapi tak sangka yang awak semua memang nekad nk dtg rumah. Bersusah payah awak semua datang dari jauh, dari Batu Pahat dan Kulai. Terharu sangat-sangat. Dah la awak semua masih belum paham lagi selok belok jalan di JB yang agak berserabutnye. Mujur lah dengan kehendakNya awak semua selamat juga datang. 

Sepanjang 2 hari 1 malam awak semua lepak di rumah ikin, saya hendak memohon maaf andai ada sebarang kekurangan dan keaiban pada diri ini. Hope kenangan kita keluar bersama-sama di Bandaraya Johor Bahru yang sesak dan lagi-lagi "beronda-ronda" cari jalan keluar hendak ke sekolah teknik utk mengambil slip SPM semata-mata. And then dengan berapa kalinya dikenakan HON xtentu pasal.kesian Nisa as a driver,almaklum laa orang Johor memang suka main hon2 nie..hee =p

Tetapi, langit tidak selalu cerah, ada ujian disebalik keseronokan itu, ada dikalangan kami pursenya hilang di sebuah Mall. Sedih kawanku seorang nie. Last-last,dia terpaksa buat laporan polis. Kami hanya mampu berdoa dan berharap purse itu akan dijumpai oleh seseorang insan yang berhati mulia utk memulangkannya kembali tetapi jika tiada juga mudah-mudahan seseorang yang mengambilnya akan terbuka hati dan menerima HidayahNya atas kesilapannya.



Kadang-kadang Allah sembunyikan kita pelangi,
Dia datangkan kita petir dan kilat,
Kita menangis dan tertanya-tanya,
Kemana hilangnya sinar,
Rupa-rupanya Allah hendak hadiahkan kita PELANGI.


Pengalaman dan kenangan adalah salah satu titik untuk kita melangkah menjadi lebih matang dan mendidik jiwa ini sentiasa abdikan diri hanya untuk Dia.

sekian~~


Comments

  1. nice to hev fren like them..ur one lucky girl..:)

    ReplyDelete
  2. hehe,,,aq hepy ge umah ko,,da lme xkmpul cam dlu,,lge2 nak ge DM..tgu ko mg 1 jam je rsenye,,,:p

    ReplyDelete
  3. adham : syukur alhamdulillah..kerana Dia kami berjumpa :')

    zaty : ehem~~alaa kenangan tuuu...rinduuuuu :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Eh! ada orang bercakap-cakap..

Popular posts from this blog

Serta-Merta..

0426