Gadis-gadis Citra Warisan

assalamualaikum w.b.t

time kecik2 dulu teringin sangat nk belajar zapin
minat nie asalnya tertarik dengan kawan2 kat sekolah dulu yg mmg active brzapin
kat sekolah dulu pon ada cuba nk join tapi tercapai disebabkan beberapa faktor kena fikir dahulu..
yelaa time kecik2 dulu mcm tak amik endah sangat benda2 smua tu..itu semuanya disebabkan takut untuk mencuba dalam melakukan perkara yg baru..
now..aku sekarang semakin menuju kearah kematangan( ehem2!! ) so saja nak try benda yang baru yang aku serius nk join..lagi pon selagi ada peluang selagi itulah aku akan cuba mencapainya...
.
.
.
.
.
ok lah tanpa membuang masa lagi membaca falsafah aku tu
meh sni aku memperkenalkan group aku yg skrg tgh giat aktif..

 Citra Warisan 

baris belakang : kak wani, ernie, hani, safika
baris hadapan : hazarina, kak ayu, ety, liyana rosli






nie baru je persembahan pertama..next week plak kitaorang ada persembahan sempena perasmian dewan baru yg hendak dilancarkan tak lama lgi..


walauapapun, thanz a lots to my lovely friends coz tetap bersabar ajar ikin menari zapin walaupun pada mulanya ia agak kekok mcm kayu..hee..=,='
and tak lupa jgak kepada abg Latifi Mahmood coz tak jemu2 ajar kami semua berzapin walaupun terpaksa layan karenah kami yang gila2 nie...heee
kepada geng2 Citra Warisan, dont never give up n juzt be confident!
kalau salah step time persembahan juzt keep on your smilling k! 

sekian~~

Comments

Popular posts from this blog

Serta-Merta..

0426