Saje nak ckp..

Bismillahirahmanirrahim..

Pernah rasa tak kau nak cakap sesuatu, kau nak luahkan sesuatu tapi kau tak mampu nak cakap ape. Apa yang kau mampu hanya DIAM saje. Kau takut takde siapa pon yang paham butir kata kau nak sampaikan kt orang tu and tak nak dia salah faham apa yang kau nak sampaikan. Dan aku sekarang sedang alami situasi ini. Sampai sekarang aku tercari-cari seseorang yang sudi dengar apa aku nak luahkan dan tidak menghukum terus apa aku nak luahkan. Banyak kali aku terkena dengan orang lain. Apa yang aku nak citekan terbuku dalam hati end up aku dipersalahkan malah siap marah lagi. Aku tak kisah jika ditegur. Seriously, memang aku tak kisah sebab aku tahu ada sesuautu tindak tanduk aku buat orang tu tegur aku. Cuma, aku minta biarkan aku habis segala apa aku nak katakan. Itu je. Adakalanya, aku masih tak matang lagi dalam mengurus bab emosi aku. Malah, aku masih tak pandai lagi buat keputusan dengan sendiri. Dan itu semua aku masih dalam proses untuk belajar menguruskannya. Kau pun tak kurang juga macam aku.


#sebenarnya aku rindu kau. bestie

Comments

Popular posts from this blog

Serta-Merta..

0426