Sayangnya aku pada kamu.

"Wahai orang yang beriman! Janganlah kamu mengkhianati Allah dan Rasul, dan janganlah kamu mengkhianati amanah-amanah yang dipercayakan kepada kamu, padahal kamu mengetahui."
Surah Anfal, ayat: 27


Takde apa lagi nak diungkap buat masa ini. 
Amanah.

Demi Allah, jujur pada diri aku snediri. 
Amanah ini ia sangat berat bagi aku.
Tanpa mereka, mungkin aku gagal.

Syukur Alhamdulillah kau kurniakan mereka kepada aku.
Segala kebaikan mereka mungkin aku tak mampu nak balasnye. Hanya padaMu aku mohon Kau balas segala kebaikan mereka telah lakukan.

Jadikan pekerjaan yg kami kerja ini hasilnya bersih dan tulus dari segala puji bagi kau.
Kurniakan kami petunjuk kpd diriku dan mereka-mereka semua.
Kurniakan kami pendirian yg tetap.
Kembalikan kami ke pangkuan Mu Ya Rabbi..
Lindungilah kami daripada segala kecelakaan dan malang petaka sepnjang kami laksanakan kerja-kerja ini.

Amiinn..


Duta Jauhar 2.0 UTHM


Comments

Popular posts from this blog

Serta-Merta..

0426