Just want to say Happy Birthday to YOU :)

Bismillah...

Hari ini 4hb Mei adalah hari istimewa buat si dia yang sdah berusia sama dengan aku. Mungkin dia sangka aku dah lupa pasal dia tapi honestly aku susah nak buang dia dr hidup aku. Walauapapun, dia bukan lagi teman istimewa tapi bagi aku dia tetap seorang SAHABAT aku. Ya! aku pernah bagitau si dia walauapapun terjadi hubungan antara seorang sahabat tak akan putus tetapi hubungan antara kekasih pasti akan terputus juga akhirnya. Dia duhulu aku anggap dia sebagai rakan seperjuangan dan juga teman istiewa. Dia juga pernah bg aku kata2 nasihat dan motivasi saat aku memerlukan dia dan juga dia seorang yang pandai hiburkan hatiku saat aku sedih dn marah. Actually, aku rindu saat tu. Tapi, hati ini kena tegas walauapapun terjadi. Perkara yang lepas biar lepas. Mungkin ada hikmah disebalik kisah ini.
lagi pun, aku tak mahu sepanjang hidup aku mempunyai perasaan benci dan dendam. Sejahat jahat dia, aku akui dia juga pernah buat aku bahagia :)

oleh itu, aku sekadar ingin mengucapkan selamat menyambut ulang tahun yang ke-19 kpd si dia. Moga dia sentiasa mendapat keberkatan dan keredhaanNya serta bahagia di dunia dan di akhirat.

 walaupun kita berjauhan, moga ukhwah antara kita tetap terjalin sebagai sesama saudara seislam. NSR :)


Comments

Popular posts from this blog

Serta-Merta..

0426