3.50 am - I for You - Tumblr

Bismillahirahmanirahim..
mode : exhausted
Music : I For You - All American Rejects

Waktu seperti ini terasa aman dan damai.
waktu seperti ini jugak waktu paling seronok ulang kaji.
senyap dan sunyi.
Tidak hairanlah mengapa Allah menyuruh hambaNya bermunajat kepadaNya pada 2/3 malam.
Suasananya yang tenang dan sejuk
Senang untuk hambaNya meluahkan segala rasa cintanya kepada Pencipta.

Amik masa beberapa seketika untuk melepaskan segala kekusutan daripada late night study ni yang hampir tiba ujiannya dengan membaca sesuatu yang boleh mengisi jiwa atau mencuitkan hati.
Aku suka melihat buku. Aku suka berada sekeliling dengan buku. Tapi kurangnya, aku tak berapa rajin membaca. Aku akan membaca bila aku terjumpa satu buka yang betul2 aku suka dan bila mood nak baca tu mmg tahap optimum. Thennnn at that time, all of my focus just stay on that thing. Tak kisah lah apa aku buat pon bila aku dah start focus ke atas sesuatu. Kebarangkalian orang panggil aku pon aku tak akan sedar. Dan aku paling tak suka focus aku terganggu. Itu betul2 boleh mencabar jiwa amarah aku. Ecehh

Kali ini terdetik hati nak jalan-jalan ke Tumblr.
Intai seketika Tumblr sendiri. Lama tak hupdate di sana
Entah bersarang apa. Mungkin dah capai 7 keturunan spider and cicak buat legasi dorang.
Nak tahu Tumblr saya? Nahhhh LIHAT 
Setelah itu, ziarah lah pulak jiran tetangga warga Tumblr. Pemilik Tumblr paling diminati adalah si DIA 
Acap kali baca ayat-ayat dia dah terasa jatuh hati. HAHAHA..pffttt -_-
Jatuh hati dengan bait kata-katanya bukan pada orangnya. 
Adakalanya ayat-ayat dia ni boleh menjadi hati ini terpujuk dan adakalanya boleh terhibur.
Bagi pendapat aku dia ni bijak orangnya. Dari segi daya pemikirannya. Untung bagi sesiapa yang memiliki kelebihan seperti dia. 
Apa pon moga Tuhan sentiasa bimbing dia ke mana jua dia berada :)
.
.
.
.
.

Adios. Assalamualaikum :)


Comments

Popular posts from this blog

Serta-Merta..

0426