Pillow talk.

Bismillah..

Assalamualaikum wbt..

Sebelum masuk tido, saje nk luahkan ape yg terbuku dlm hati. Sekurang2nya aku dapat tido dengan lena sambil dibuai mimpi yang indah. Memandangkan lately ni tiap kali tido kerap kali wajah orang tu selalu muncul. Binggung aku dibuatnya. Tak tenteram jiwa pon ade. Tapi yelah sapa lagi kite nak mengadu melainkan Dia kan?

Semalam, aku dapat mimpi yang agak aku rasa rasa macam terpinga-pinga atau tertanya-tanya pon ade..."hurmmmm..knapa dia?". Ia seolah-olah yg "kami" ni begitu dekat skali. Dalam mimpi tu aku dengar butir bicara dia dengan jelas. Nada dia seakan memujuk aku. Mungkinlah kot time tu dia tengah pujuk aku atau dia sdg menyakat aku atau aku yg menyakat dia. Ntah.. Aku pon xbrapa ingat sgt the real situation on that moment tp yg aku ingat ada 'kemesraan' antara kami. Dan lagi peliknye, aku tersedar dari tido aku seakan mulut ku bersuara kot. Blerghh nasib baik mak tido sebelah tak dengar pape. Kalau tak, ya Allah malunya ade orang dengar aku tidur bercakap :( . Dan disebabkan mimpi tu jgak telah spoilkan mood pagi aku. Nak shopping pd haritu pon takde nafsu. Ikut je mak dari belakang. Mak nak belanja mcm2 pon aku rasa mcm kosong. Memanglah orang kata mimpi tu mainan tidur tapi lately ni aku tak tahu hantu mana serupa muka dia dapat masuk dalam mimpi aku ni. How can i to get rid this problem? Nak kata aku selalu teringat, tiap kali sblom tido aku slalu doa dia jgn muncul n kacau aku tengah tido. Biarlah dia pegi kacau n masuk dlm mimpi makwe-makwe dia yg lain. Aku ni siapa je dia nak kacau. Serba serbi tak pandai kot, comot pon comot. Lahai kesian gile bagi sesape yang ashikin suka ni... -_-


Haraplah bila aku dah luahkan pasal ni aku dapat lupakannye secepatnya. Somehow, deep inside i thought it was not fair since it was only me who feel it alone and he, might not or never feel it as well. Hahaha kesiannye seorang Ashikin ni.

So, nak tak nak kena matured and be profesional. Ingat, hati dan perasaan tak boleh dipaksa. Ikut kata hati and be rasional.  Bukan jenis spesis manusia yg 'obses' or terhegeh2 or despredo dgn someone. Ada maruah and egois yg perlu dijaga. Lagi 2 tahun utk capai misi tu. Tak lama lagi dah.  Dalam tempoh tu, macam-macam hal bole berlaku. Apa yang belaku tu semua ada hikmah. Jadilah seorang yg bijak main percaturan dalam kehidupan ini. The end.

Bye, Gudnite.


#Owh ye lagi 1. aku xbrapa suka perangai manusia 1 ni yg suka kenakan aku dgn someone yg brlainan jantina ni daripada dulu lg tak kira zmn bdk2 smpai skrg.  Tak selesa kot dgn gurauan mcm tu. Kekdg aku rasa mcm bersalah plak bila rapat dgn someone tu. Serba salah ade kesian pon ade kt someone tu. Dah la aku ni pesen hati tisu asal sikit mudah rasa bersalah je. pfftt.."Tingkat prestasi, Jauhkan kontroversi! "



210116/0152

Comments

Post a Comment

Eh! ada orang bercakap-cakap..

Popular posts from this blog

Serta-Merta..

0426