Malam separa Pagi Yang Hening

Assalamualaikum w.b.t

malam separa pagi yang hening...nyaman...dan sunyi??
iye..mmg sunyi pon...roomate2 aku semuanya memang sah2 tido mati..
apa yang aku perhatikan sekarang..
macam-macam ragam diorang tido...normal la tu..

  • sorang tido dengan lappy sebelahnya(mmg xbleh berpisah dgn lappy dia)..

  • lagi seorang tido memang mati terus..jam loceng dok bising tengah2 malam buta still xbangun2 jgak nk matikan fon tu..rasa nak hempas je fon tu atas lantai...puashatiku...memekak wehh!! xjemu2 aku doa ko bangun sendiri n matikan terus fon tu...bukan ape aku tak suka kejut org tgh tido..taksampaihati beb..>_<'
  • dan roomate terakhir aku, nie pon lain macam gaya tido dye...lain daripada lain...BERBUNGKUS mcm P*****(xsangup den nk sebut mlm2 buta mcm nie)

=___='

pffttt...untung la dpt tidur selena-lenanya...haihhhhh!!




sekarang dah masuk pukul tepat 4.30 AM
Actually,aku dh spend masa waktu tidur 3-4 jam sebelum start stay up untuk study..
first at all, kena siapkan assingment Bahasa Arab, then lepak2 jap ber-tweet2 n fb baru mulakan subjek yang mencabar iaini Physic..

huiii...lagi 2 minggu je dah nak Final Exam Sem 2...
disebabkan aku tak reti-reti manage masa mula2 sem lagi..haa nie la padahnya kena tidur lambat!

so kalau tak nak tidur lambat, juzt pandai2 lah manage korang dengan sebijak-bijaknya..
jangan jadi macam aku...=_='



itu je.....sekian~~


Comments

  1. Jgn la stay up awal pgi...
    Study la waktu siang...
    Insyallah cukup mse study...
    Igt, study smart jgn study hard...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya-Allah..aku cba try stdy smart...
      tapi sbnornye bla waktu siang susah skit aku nk stdy..time mlm je bleh masok skit dlm kepala otak nie..hmm
      anyway gdluck to u too :)

      Delete
  2. ehemmm ehemm . nasib baik kisah aku pendek jea :D

    ReplyDelete
  3. errrrr...hahahahaha...taktahutaktahutaktahutahu~~~:P

    ReplyDelete

Post a Comment

Eh! ada orang bercakap-cakap..

Popular posts from this blog

Serta-Merta..

0426