Gosip

Tengah khusyuk ketika memandu kete viva de deiva untuk menghala ke destinasi nk tuju. Tetibe muncul satu perbualan antara si adik acah-acah serba tahu dan si akak yang tetap pendiriannya

D: Kau baca penulisan aku kan?
A: takdelah
D : kau tipu
A: Suka hatilah
D : kau suka baca puisi kan?
A: Yup. Asal?
D : Aku dah agak dah kau mesti baca punya. Ayat aku kan agak berpuisi lagi puitis 
A : =_=' ape bukti kau?
D : dengan deria rasa
A : Kau tipu
D : hahahaha.. dengan orang lain kau bole tipu. Dengan aku tidak. Ape cite dalam hati kau? Teringat someone tak?
A : hmmm..sentiasa ada.
D : Then?
A : then what?
D : why not you just confess him?
A : not easy like that, huh! *sigh* Aku perempuan kot.
D : Perempuan pon bole confess pe. Kau ni ego lah.
A : Stop call me ego lah. Kau apa tahu budak kecik..pfft
D : Hmmm...kau nk tunggu sampai bila?
A : Bila ade ruang antara aku dan dia. Kalau takde takdelah
D : But then, how about another guy? 
A : another guy? who
D : M.A.F.
A : hmm..i dunno..he is really nice to me..tapi ntah la..try la jugak nak balas perasaan dia tapi still tak bole go berbanding dgn first guy tu. Aku tahu tak fair dan kejam. Tapi aku try kot. Plus, bukannye ade ikatan sah pon. Kenapa aku kena beriye dalam soal ini. Aku taknak bilamana dalam perkahwinan aku nanti aku akan rasa serba salah dgn suami aku, Dulu, bole je jatuh crush dengan sesape. Tapi entah kenapa. sekarang ni aku susah nk mcm tu lagi. Sekarang ni aku just nk focus buat terbaik utk diri aku and someone else in future. Penatlah asyik mainkan hati. Tiba masanya ia nak berehat.
D : SO what's your plan for future?
A : What plan?
D : That guy
A: Secret garden.
D : cite ahhh!
A : Malas~~

blablablablabla...last2 gado hal bende remeh - Berperang mulut - Dan mcm biasa aku kena mengalah. Zzzz


Confress? Confress apenye kalau dah tahu at the end tak berubah. Im not in his list ever and never. probably?and sometime it just a nonsense that happen in life.

Comments

Post a Comment

Eh! ada orang bercakap-cakap..

Popular posts from this blog

Serta-Merta..

0426