Alkisah bilik G5A-004

Bismillah..

Mood : dok stalker status orang sorang2 di tengah malam yang suram~~
Music : Britney Spears- Everytime



Tiap manusia punyai peristiwa lampau yang sering kita rindukan. Kita bukan tuhan yang bisa putarkan waktu. Kita bukan sesiapa yang bisa jelajah ke masa lalu. Sampai kapan ingin hidup dengan kenangan sendiri? Bila ingin cipta kenangan baru? :) Via HAZA - aku suka gila quote nie. buat aku nak nanges 3hari 2 malam kot (nmpk bnor nipunye dsitu) =p

*Meh aku ckit pasal dia nie, Dia nia roomate aku yang paling suka berpuitis, cakap je jenis puaisi ape ko nak. nanti ada je madah punjangga dia. haa sebab tu aku suka dia and suka kawan dengan dia. Macam-macam idea aku dapat dr dia. Ada masanya kiteorang akan lepak sama2 kat belakang ampaian baju. kteorg suka shared every moments tak kira sedih or gembira. Sampai ada satu tahap tu kiteorang sanggup bermandi hujan di court netball belakang blok just nak shared some stories. Well, perempuan. suka bergosip. memang tak dinafi..kan? hmm..nak berkenalan dengan dia? haa setakat kawan bleh la, nak lebih2 tu rasanye only 1% and peluang tu amat tipis la coz hatinye mmg khas utk seseorang ..papepon click je part aku hightlightkn nnty jumpa FB dia...hik hik hik =p

another part of  my roomates is SAFIQAH majid A.K.A iqa.

*hmm..banyak nak cerita pasal dia nie. Dia nie rajin layan aku bercerita dan rajin layan karenah aku serupa kanak2 riang  nie. Tak kira time tengah gosok baju ke, tengah makan ke, tengah layan cite kartun ke or waktu nak tido pon dia still dok setia tadah telinga dgr cte aku yang mcm2 "genre" =_=' . well mulut becok macam aku nie susah nak kawal hanya certain orang je bleh tahan..huhu. And lagi satu bagusnya dia, dia suka tegur aku bila aku buat kesilapan dalm assinment or project. yela, dok kita confident gila2 ttiba jawapan kita sebnornye salah. haa  dr situ lah kita perlunya ada seorang kawan mcm tu. TEGUR KITA BILA KITA BUAT SALAH. aku open je kalau orang tegur jika aku salah. lagi aku suka adalah! =)..Btw, dia ni dah bertunang tau..hebat x?hebat x? hebat kan..umur sebaya kot dgn aku. memang layak pon sbnornye. dye mmg ikut pakej untuk jd seorang istri la katakan..InsyaAllah aku doakan kau dan si dia murah rezeki supaya cepat2 naik pelamin nnty. jgn lupa jemput aku tau tau tau, klau x..siap aku bawak parang untuk ko! =p

last but not least, Alya husna..

*ehem2..dye nie ye..ape ek? ok actually sem nie baru aku kenal dia, dia nie bdk course elektrik.. ntah kenapa dia bleh tersesat masuk dalam bilik geng2 bdk awam macam aku, haza n iqa nie..kesian dia tau..tp xpe, Kami geng bdk Awam, hati ini mmg sudi seluas alam mnerima mana2 bdk course lain yang sudi nak berkawan dgn kitaorang, well bdk AWAM la kata kan kan kan..hee..Dia nie baik and bleh tahan jgak becok macam aku. Ada jgak perkongsian topik2 elektrik yg dia belajar dgn aku nie. Eventhough, aku xpaham sangat bab2 elektrik tp menarik jgak klau kita teliti betul coz most of the topic that they learned before akan ada kait mengait dgn course civil engineering. Aku suka tau benda2 baru nie. tp satu je masalah aku nie MUDAH SANGAT NYANYUK MENGALAHKAN NENEK AKU UMUR 80 TAHUN tu...ape nak jadi daa...anyway, thanz a lots to you, Husna coz ko sudi je nak kawan aku yang agak hilang waras skit nie KEKADANG kn..kih kih kih =p


Ernie Khumpai Anak Luju. Budak Serawak yang sanggup menjelajah ke Selatan Semenanjung Malaysia. 

*Dia nie kan sebenarnya...bukan roomate aku pong! =__='   tapi ntah ape sebab nak jgak aku cte pasal dia nie. Ok2..dia nie pandai  sgt2 dan jugak pandai kenakan orang balik jika orang tu kenakan dia. Aku nie selalu menyakat dia. tapi yang bagusnya dia terima seadanya dengan hati yang lapang.bak kata orang dia sentiasa redha dan pasrah if orang sakat dia. tapi once dia kenakan balik kat kita, rasa macam bom atom 10 tan hinggap kat dada kot..TERSENTAP guwe! =_='hik hik hik

 anyway aku tak kisah pon. its normal act as a friend. saling sakat menyakat, gurau senda dan cuit mencuit  tu adalah salah satu perencah asam garam gula rempah ratus untuk mengeratkan lagi hubungan yang sedia ada terjalin. moga kita sentiasa mengembirakan hati ini sentiasa untuk menghadapi aral rintangan yang bakal dihadapi..aku tak pandai sangat bermadah punjangga tapi sekarang tgh belajar la nie..bulan akan sunyi tanpa bintang, sama jugak hidup ini yang memerlukan teman disisinya selalu~~ho!ho!ho!


ble je bleh main lompat-lompat macam nie?pfftt =_='

actually, aku rindu saat kita tengok bola sama-sama, terjerit terlolong macam separuh meroyan tu..sbb tu aku gatal nak cite pasl lkorang. kalah ada silap salah diri ini minta ampun yaaaa!! :D


Comments

Post a Comment

Eh! ada orang bercakap-cakap..

Popular posts from this blog

Serta-Merta..

0426