Bismillahirahamanirahim...

mood : nak nangis! :'(


the abstract without words

Aaaaargghhhhhhh!!!!! hatiku meronta-ronta untuk menjerit saat ini. Tolonglah! lepaskanlah segala ketakutan, kekalutan dan resah gelisah ini. aku dah tak tahan...aku nak nangis saat nie tapi ia tetap sukar untuk melepaskannya. Tak tahu sampai bila aku nak simpan perasaan ini. Sebelum itu, jika masalah seperti ini berlaku aku sendiri boleh handle tetapi saat ini ntah mengapa aku rasa kekuatanku lesap dan punah. Adakah aku banyak berdosa dengan Mu? Adakah aku banyak buat kesalahan dengan manusia? hutang aku ada masih lagi tak selesai? atau solatku dan bacaan aku tak betul?? Ohh Ya Allah ya Allah!! tak tahu nak mengadu dengan sesiapa pun. Hanya di blog ini dan Allah sahaja tempat aku bercerita semua kata-kata hatiku yang terpendam sedangkan mulutku terkunci untuk menceritakan kepada yang lain. Bukan aku tak nak mengadu tetapi aku tak reti untuk menceritakan kepada yang lain. aku harap hanya untuk memahamiku dan merasainya bersamaku. 

P/S : kdgkala, ada prkra yg lbih mnis apbila dirahsiakn,& ada jua prkra yg lbh mnis apbla diketahui.sgguh, smuanya drpd Allah, itu shja sudah manis.

Comments

Popular posts from this blog

Serta-Merta..

0426