skrg perasaan ini umpama ROJAK!

 

mood : berlapang dada dan try utk berfikir +ve
music : Muara Hati- Hafiz duet Siti Nurhaliza (P/S: member yg tlg mainkan aku hanya melayan!)

Bismillah..




Malam nie pada mulanya teramat booooosannnnnn setelah beberapa hari menganggur apabila exam final sudah pon tamat. Sehinggakan aku dan rakan-rakanku sekalian membuat "kilang" taik mata sepanjang masa..kononnya hanya untuk meng-qadakan tido yang tergendala sepanjang exam final lepas. Dok godek-godek Fb, Twitter and blog walking still rasa otak ini sudah hampir ke Tepu tahap maksimum! sungguh aku tak boleh hanya duduk terperap dalam bilik tanpa membuat sebarang kerja. Oleh demikain itu, aku decide untuk stay lebih lama lagi dalam U terchinta ini dengan merajinkan diri join mana2 program dlm U. Padahal boleh je anytime join o\program U nie. Tetapi aku fikir daripada dok terperap membesarkan perut+menambahkan lemak dibadan+membekukan otak aku+dan yang paling penting aku pasti jika aku balik umah awal, aku pasti akan hidup bersenang lenang dalam umah je. Almaklum lah famili tak besar mana so tak tahu nak kemaskan+masak apa dh (cehh bunyi ber"iye" je =__=''). Program U aku masuk ini aku dilantik sebagai pembantu kepada ketua Unit aku iaitu Unit multimedia. Agak mencabar tapi mungkin akan menyeronokkan sbb aku dapat tahu cara2 untuk menghubung dgn media2 luar spt TV3, Akbar2 tempatan dan radio2..program ini lebih dikenali sebagai Karnival Konvokesyen di UTHM.   Apa yang penting aku dapat tahu program ini Probability dapat elaun kot. heee spo jo yang tak mao duit kot..hewhewhew~~ atleast dpt kurangkan beban mak abah..bleh la aku jadi anak solehah untuk mereka berdua nanti. :D

opssss!..berbalik cite pasal mlm utk hari ini, sementara tgh bosan aku mengisi masa dengan menonton perlawanan bola sepak antara Kelantan VS Selangor tadi..fuhh sebelum nie aku hanya takat tengok2 ayam je..paling lama pon 10 minit je lepas terus tu tidooo. Tapi game ni bagi aku agak best kot plus tgk sama2 dengan roomate aku yang sama-sama gila terjerit terlolong termemekik dalam bilik tanpa menghiraukan blok lelaki sebelah tingkap aku tuhh. lagipun aku tak kisah sgt sbb aku gerenti ramai bdk laki bwk geng2 diorg turun ke cafe tgk game bola tu..malam nie sungguh puas sbb penat menjerit tgk gelagat pemain bola tu. *perempuan. biasalah terlebih EMO kekadangkan...bak kata ika "biar buruk rupa asal jgn pekak,,biar pekak asal jgn buta,,tp biar buta asal dapat tahu team dlm game nie kalah".. haha memang tiap2 antara kteorng mesti kondem antara satu sama lain psl team2 sdr....heee =p


<---------- semalam tengah leka berjalan aku terjumpa ulat seperti gambar diatas tu, tapi kecian mati kena dipijak oleh kaki2 gergasi oleh makhluk yg unik. sungguh tragis kematiannya. Hanya mampu bersimpati shj :'(


haaaa...part nie aku paling teruk aku rasa..bila saat gembira tiba datang plak kesedihan yang bakal meliputi mlm2 indah aku nieh. nia haa lepas je game tamat aku cecepat mengadap BF aku dr jepun yang bernama SAMSUNG nie. tetiba je tak boleh berfungsi..tau2 je OPERATING SYSTEM CAN NOT FOUND.. lappy aku kne virus ke??!!  innalillahiwainnalillahirojiun!! Appy(nama manja dye) , kau buat aku kuciwa dan punahkan segala harapan aku untuk mengupdate segala rasa aku di alam maya yg penuh duniawi. and lagi satu kau sakiti aku saat cuti sem yang sedang berjalan. kau tahu x tanpa kau aku keboooosasssanan sepanjang cuti nie??? dah la kau amat dperlukan sepanjang program nie. tolong esok aku akan hantar  kau  ke klinik untuk kasi kau pulih sedia kala. aku tahu aku banyak mengabaikan kau sehingga kau kekurangkan kasih sayang aku kan kan kan? T___T

#aku hanya mampu berdoa semoga segala urusan dipermudahkan..amiin >__<

Comments

Popular posts from this blog

Serta-Merta..

0426